Turistes i temporers

Internet per temporada

Durant la segona part de l’any, Andorra Telecom rebateja el servei d’Internet per a temporers, que passa a anomenar-se Internet per temporada. El canvi de nom inclou un replantejament de les característiques del servei, orientat també al client amb una segona residencia al país que té necessitats puntuals del servei d’Internet. Passa a ser un servei independent de l’Accés a Internet per a la llar amb un millor seguiment del producte. Es manté com un servei de prepagament i se’n millora la autogestió per part de l’usuari, la qual cosa permet contractar-lo i renovar-lo a través dels canals digitals d’Andorra Telecom, l’àrea de client de la web andorratelecom.ad i l’App, sense necessitat de desplaçar-se a l’agència comercial. També s’afegeix la possibilitat d’augmentar l’ample de banda fins als 700 Mbps, una opció seleccionada pel 25 % dels clients. També incorporem un simulador per tal que el client pugui saber quan ha de pagar en funció dels mesos que vol el servei.